sâmbătă, 2 februarie 2013

RAZA DE IUBIRE DIVINA DIN VIATA MEA ...




RAZA DE IUBIRE DIVINA DIN VIATA MEA ...

Cand oare am iubit pentru prima data? Atunci cand am vazut muntele? Sau cand am simtit adierea usoara a brizei marii ridicandu-mi fruntea luminata de razele blande ale apusului ? Dar cel mai sigur este ca am iubit pentru prima data, cand mi-am dat seama ca sunt pe lumea asta si de-atunci am inceput sa iubesc: florile, pasarile, muntii, marea si mai ales oamenii. 
Eram copil si nu stiam. Dar am crescut. Cu timpul am inceput sa iubesc chiar totul. Dar cel mai dureros a fost cand mi-am dat seama ca nu e bine sa iubesti oamenii sau nu pe toti. A fost o lovitura zdrobitoare pentru mine. Am ajuns sa-i dispretuiesc pe oameni pentru ca erau egoisti, rai. Apoi ai aparut tu, ca o raza de soare in timpul unei furtuni de zapada. Eram singura, secatuita de lupta ce o dadusem in mine intre dragoste si ura. Eram pe marginea vidului, inca putin si as fi cazut. Dar, ...n-am cazut. M-am clatinat doar si m-a salvat tot Iubirea. Dar nu mai era cea de dinainte. Era mai presus de toate dragostea mea pentru tine. Si, pentru ca tu erai din lumea asta, mi-am adus aminte ca sunt si eu... si am invatat sa iert. In mine setea de iubire a rabufnit violent. 
Acum am invatat ce inseamna dragostea. Si am inceput sa iubesc totul: pasarile, florile, muntii, marea, oamenii si ... pe tine, ingerul meu din pulbere de stele! ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu