luni, 16 aprilie 2012

MESAJ DE LA ISUS: EU VA SPUN CA VIATA ESTE ETERNA!


MESAJ DE LA ISUS: EU VA SPUN CA VIATA ESTE ETERNA!             “Intotdeauna a existat o sansa ca evenimentele sa fie jucate diferit fata de cum au fost jucate. Nici eu (Isus), si nici cei mari dincolo de mine nu pot sa prezica absolut tot ce se va intampla in viitor. Da, in Mintea lui Dumnezeu toate lucrurile sunt cunoscute, toate rezultatele sunt deja intelese. Dar exista un numar infinit de variante si “culori” pentru un eveniment. Fiecare fiinta care traieste in Universul Universelor are o contributie in evolutia a Tot Ceea Ce Exista. Fiecare posibilitate de alegere ii afecteaza pe ceilalti in feluri neimaginabile voua. Deci astfel, o profetie este adevarata doar in momentul in care este rostita. Cu toate acestea, exista tipare de comportament care sunt deja stiute, de pilda: jucindu-va cu chibriturile, la un moment dat aveti sansa sa va ardeti. Deci intelegerea generala a viitorului este, fara indoiala, posibila si de multe ori este corecta…

Deci, intr-un moment anume, eu am stiut unde au sa ma duca actiunile mele. Iar mesajele au putut avea impactul dorit doar prin eliberarea vietii mele fizice. Asa sa fie! Eu am stiut asa cum si voi ar trebui sa stiti: ca nu exista moarte, ci doar tranzitie. Şi asa a fost ca, cu toate insistentele celor apropiati mie, am continuat predarea lectiilor mele si n-am tinut cont de cele aflate in adincul inimilor acelora care erau impotriva mea. Astfel eu am inceput ultima mea calatorie spre Jerusalem.
JudecataEra o femeie casatorita cu un barbat din Nazareth. Eu il stiam. El, barbatul femeii, nu a ajuns, sa spunem asa, la un potential inalt. El a fost membru al Sanhendrinului. In acel timp, ei au adus aceasta femeie la locul unde trebuia pedepsita prin aruncarea cu pietre in ea, datorita adulterului comis. Multimea obisnuita care se bucura de asemenea spectacole s-a adunat.
Ce scena trista, rezultatul patetic al judecatii peste multe judecati, critica peste critica, frica peste frica! Dupa cum am spus, eu am cunoscut acel barbat. El nu era in nici o pozitie de a judeca pe nimeni, si mai putin femeia care s-a straduit sa traiasca alaturi de el prin efortul fericirii proprii.
Eu am intervenit in numele ei, intreband: “Cine este printre voi fara pacat sa loveasca prima data cu piatra”. Dar in acelasi timp am transmis barbatului informatia ca eu stiu foarte bine stilul lui de viata. Toti barbatii au plecat, pietrele cazand in graba plecarii lor. Am ridicat-o in picioare pe cea lovita, ranita emotional, spunandu-i; “Eu te cunosc si pe tine foarte bine. Eu stiu viata ta si stiu alegerile pe care le-ai facut. Nu sunt in masura insa sa-ti judec alegerile. Doar tu te poti judeca pe tine insati. Nici chiar Tatal in ceruri nu te judeca. El iti ofera posibilitatea de a face alte alegeri. Du-te, sora mea! Traieste viata ta din plin!
Nu judeca si nu vei fi judecat! Acest citat, inseamna, ca o sa vina timpul cind o sa avem acel minunat dar de a revedea toata viata. Iar noi, fiecare dintre noi, o sa fim martorii judecatilor facute impotriva altora, si o sa vedem aspfel adevarul neascuns al alegerilor noastre proprii. Eu va promit, frati si surori, acest lucru: aceeasi energie atrage aceeasi energie. Ceea ce nu ne place si ceea ce criticam si judecam cu asprime la ceilalti este absolut exact ceea ce nu ne place la noi, si ceea ce este necesar sa descoperim in noi insine. Judecata este un act al egoului. Noi suntem ca si magnetii, ii atragem pe altii in viata noastra ca sa ne oglindim unul in celalalt. Toate relatiile noastre exprima acele minunate potentiale pe care trebuie sa le implinim; aceste relatii sunt provocari pentru slabiciunile umane. Acest fapt inseamna ca noi nu putem critica pe nimeni? Putem face ce vrem, dar sa stiti ca energia de critica se va intoarce, si de multe ori aducand stari dureroase. Exista insa diferenta intre a judeca si a discerne. Voi puteti discerne ceea ce nu vi se potriveste, fara a judeca drept fiind bine sau rau, si astfel decideti pur si simplu sa plecati din acea situatie. Deoarece, fratii si surorile mele, eu pot sa va spun ca voi, pur si simplu, nu aveti destule informatii pentru a judeca alegerile celorlalti ca fiind bune sau rele. Eu as putea sa stau aici si sa va exemplific toata ziua evenimente care au fost la inceput judecate ca fiind “rele”, dar apoi s-a constatat ca acele evenimente au adus un mai mare bine. Va rog, nu va judecati unul pe altul, dragii mei, caci nimic bun nu o sa iasa din acele judecati.
Permiteti sa va reamintesc pilda pe care am rostit-o, ce sta in regatul judecatii de asemenea, si care se refera la sansa unui om bogat de a intra in rai si o camila de a trece prin urechile acului.
Cind vorbesc despre regatul lui Dumnezeu ca fiind in interiorul vostru, eu inteleg acest fapt exact asa cum il rostesc. Asa este cind vorbesc despre rai. El este in interiorul vostru. Exista acest rai interior ca un loc fizic? In felul in care voi puteti intelege, da. Dar voi inca trebuie sa treceti prin inima pentru a intelege. Raiul, ca loc, exista pe un plan vibrational inalt, si pe plan interdimensional. Exista, exact asa, asa cum eu vorbesc acum, in jurul nostru si in interiorul nostru. Insa vibratia energiei corpului este necesar sa fie la nivelul acelei dimensiuni pentru a percepe acest adevar. De aceea nu sunt ziduri si garduri in rai. Dupa ce parasiti corpul fizic, voi mergeti, acolo unde propria vibratie va dirijeaza. Deci lumea in care va simtiti atit de confortabil acum, poate, nu va fi ca lumea in care o sa calatoriti.
Permiteti-mi sa fiu clar in ceea ce priveste acest lucru: dupa ce muriti, voi nu deveniti dintr-o data iluminati; voi va incepeti iluminarea din locul in care ati ramas cind ati venit pe pamint. Daca mai aveti de muncit, voi o sa va continuati munca. Voi o sa va mentineti personalitatea, viata emotionala si mentala cu care ati plecat. O sa fie mult mai placuta? Da, pina la urma urmei, este totusi raiul!
Tot ce doriti o sa se manifeste acolo, se manifesta – pe masura ritmului vostru vibrational. Cum isi ridica cineva ritmul sau vibrational? Prin iubirea de sine si prin iubirea pentru ceilalti. Prin a nu judeca. Prin a fi intelegator. Voi deja stiti ca atunci cind experimentati sentimentul iubirii si al bucuriei, voi va simtiti mai usori. Acest lucru se intampla asa pentru ca sunteti, fara doar si poate, mai usori.
Ce au toate acestea de a face cu o persoana bogata si cu intrarea ei in rai? Nu conteaza in realitate daca sunteti bogati sau saraci. Conteaza ceea ce faceti cu viata voastra – cu banii vostri, cu talentele voastre, posesiunile voastre, darurile voastre, gindurile voastre, timpul vostru. Toate acestea determina vibratia voastra. Sursa nu are nimic impotriva bogatiei. Universul este infinit. Nu cunoaste limita. Viata voastra abundenta nu frustreaza pe nimeni de abundenta. Avind o viata frumoasa – si impartasind-o cu altii – este un act de iubire de sine si iubirea de sine inseamna iubire de Dumnezeu. Cheia este in impartasire. Prietenii mei calatori, a da si a primi sunt aceleasi energii!
Ca sa primiti in viata, trebuie sa dati. Sa dati inseamna sa primiti inapoi cu blindete. De fapt, ceea ce dati fara egoism primiti inapoi multiplicat, pentru ca Universul evolueaza in spirala. Energia de frica si suparare exteriorizata vine inapoi la voi in cantitati egale. Dar, energia de a da intelegerea si iubirea vin inapoi la voi multiplicate.
Eu l-am cunoscut pe Lazar din tinerete. Lazar a murit in Bethany pe vremea cind eu am fost sa predau in Philadelphia. Surorile lui, Martha si Maria mi-au trimis vorba ca Lazar moare. Ele au crezut ca eu il voi salva. Nu eu am facut acest lucru.
Lazar a cunoscut invataturile mele. Desi nu si-a adus aminte in acel timp, Lazar a fost de acord inainte de incarnare sa ma asiste in problemele de importanta majora. Nimeni nu are putere peste liberul arbitru al celuilalt. Nici chiar eu! Fiecare om pe care l-am vindecat a fost de acord cu acest lucru, facind astfel parte din misiunea mea. Eu nu am putut sa realizez miracole fara pre-acordul celor care erau implicati. Scopul meu nu a fost sa il salvez pe Lazar de boala, asa cum am facut cu altii, ci sa aduc un mesaj mai profund a ceea ce este moartea, ceea ce aduce – si cauzeaza – atit de multa frica si durere in lume. Şi astfel Lazar s-a supus.
Cind am ajuns Lazar fusese inmormintat de trei zile. Eu m-am intilnit cu Maria si Martha, care plangeau. Am incercat sa le consolez, dupa care m-au condus pina la mormint. Am cerut ca piatra de la deschizatura mormintului sa fie mutata. Bineinteles ca cei care erau adunati acolo au fost socati si tulburati de cererea mea. Le-am cerut sa aiba incredere in lucrarea celui care este Unu, facuta prin mine. Dificil, mormintul a fost deschis, iar mirosul de putrefactie al mortului a umplut aerul. Am mers in interiorul meu intr-o rugaciune profunda, multumind Mamei/Tatalui inainte pentru reinvierea care va avea loc. Apoi, insufletit de puterea divina, am spus Cuvintul si Cuvintul s-a manifestat: “Lazare, iesi afara!”.
Rugaciunea este intentie divina pusa in miscare de vibratie, care poate sa fie pusa in miscare prin gind sau prin cuvintul rostit. Amindoua sunt puternice in felul lor particular. Eu acum va ofer un “secret” pentru a va ruga: Nu cereti nimi! Multumiti ca ati primit deja raspuns la rugaciunea voastra!Puterea de manifestare a rugaciunii se intimpla in Instantul Sfint, prin afirmatie, in ACUM. Daca va rugati pentru ceva in viitor, aceasta se va intimpla in viitor. Cerind ceva acum, acesta opereaza inca dintr-un loc fara putere, dintr-un loc de lipsa de recunoastere. Cerind ceva inseamna ca voi nu aveti acel lucru. Şi eu va spun frati si surori, voi sunteti Dumnezeu, de asemenea. Voi aveti tot ceea ce aveti nevoie pentru a manifesta rugaciunile voastre in viata voastra. Şi fertilizatorul, daca vreti, al rugaciunii sta in incredere, increderea absoluta ca deja ati primit raspuns la rugaciunea voastra.
Aduceti-va aminte, in Univers, unde trecutul si viitorul exista simultan, exista deja un viitor de “voi” care a manifestat deja toate dorintele voastre. Tot ce trebuie sa faceti este sa chemati in fata necesitatea care deja exista in realitatea voastra prezenta. Rugati-va, nu mintii, si niciodata ego-ului, dar rugati-va intotdeauna din inima! Simtiti rugaciunea voastra! Simtiti mirosul, gustati, atingeti propria rugaciune, auziti-o! – faceti totul real! Şi, in final, odata ce ati multumit pentru manifestarea rugaciunii voastre si ati facut-o reala, eliberati-o fara nici un atasament inapoi in Univers ca sa minuiasca detaliile. Dati rugaciunile voastre vulturului care zboara in inalt, deasupra padurii, si care vede mai mult decit puteti vedea voi. Intotdeauna rugati-va dintr-un loc de gratitudine si modestie, cu toate ca puterea se afla in interiorul vostru, de asemenea se afla si inafara voastra, iar actiunile si rugaciunile voastre ii vor afecta si pe altii. Multumiti ca s-a raspuns rugaciunilor voastre, spre binele vostru cel mai inalt, si spre binele cosmic al tuturor. Astfel atrageti un rezervor mai adinc al puterii.
Şi cu puterea rugaciunii mele pentru Lazar, spiritele ascunse ale Universului au lucrat impreuna, dincolo de timp si spatiu, si au reconstituit corpul. Iar sufletul lui Lazar, care a asteptat pe partea cealalta a voalului, a intrat inapoi in forma sa fizica. Şi barbatul Lazar a iesit din caverna, spre uluirea tacuta a tuturor si spre bucuria inimii celor care au fost acolo.
Eu le-am spus: “Fiti recunoscatori pentru puterea si iubirea lui Dumnezeu care da darul vietii! Eu va spun ca viata este eterna! Moartea nu este un sfirsit, ci un inceput. Credeti ce va spun eu, moartea are puterea pe care i-ati dat-o.  Moartea nu este o creatie a Tatalui, ci doar a omenirii. Voi ar trebui sa traiti si sa va bucurati de fructele vietii!”.
Şi eu va spun din nou: moartea este creatia egoului iar egoul este creatia fricii. Eliberati-va de frica si imbratisati viata! Atunci moartea nu mai are autoritate.
Şi ce a devenit Lazar? El a fost de acord sa aiba un rol in misiunea mea, si a fost in centrul multor conflicte nedorite mai tirziu. Dupa moartea mea, i s-a emis mandat de arestare, deoarece el a devenit un exemplu viu al invataturii mele. El nu a mai fost lasat sa mearga liber. Astfel, Lazar a plecat cu familia sa intr-un loc unde se simtea in siguranta si a murit ca un batrin.
Cind fortele de la putere au auzit ca eu mi-am planificat sa merg in Jerusalem, in ciuda mandatului de arestare emis pentru mine, au decis sa ma astepte. Cu toata frica si ingrijorarea apostolilor mei si a companiei lor, eu am intrat pe portile orasului.
O multime imensa m-a urmat – inca mai asteptau sa ma proclam pe mine insumi ca fiind Mesia. Eu am intrat in curtea templului si am inceput sa vorbesc despre iubirea lui Dumnezeu. In curind am fost intrebat: “Este legal ca noi sa platim tribut Cezarului, celui care ne tine in sclavie?” La care eu am raspuns: “Dati Cezarului ceea ce este al Cezarului; dati lui Dumnezeu ceea ce este al lui Dumnezeu”. Ce am inteles prin acest mesaj? Voi toti traiti intr-o lume materiala. Aceasta lume este o mare scoala pe care voi ati creat-o pentru voi insiva. Aceasta va serveste. Onorati scoala! Onorati si iubiti planeta si lucrurile pe care voi le creati cu miinile voastre si cu mintea voastra! Onorati-va corpul, care este un vehicul maret pentru spiritul vostru! Celebrati faptul ca sunteti umani, celebrati eforturile, sexualitatea, ideile mari si pasii vostri gresiti! Dar, apoi, in a saptea zi, asa cum spuneam, permiteti acelor lucruri sa plece. Uitati-va in interiorul vostru! Ingrijiti si celebrati spiritul vostru! Intariti conectia voastra cu Divinul! Multumiti ca voi de sunteti Dumnezeu, de asemenea!
Eu am continuat sa vorbesc, dar in curind am fost coplesit de scena din fata mea. Curtea a devenit mai mult ca un loc de piata violenta si zgomotoasa, un loc in care banul evreiesc era schimbat pentru banul de la templu, bani cu care calatorii puteau sa cumpere miel pe care il sacrificau. Erau si vinzatorii de pasari si negustorii care-si ofereau marfa in toate formele comertului uman, si acest lucru se petrecea nu departe de templul sacru construit pentru onorarea Tatalui/Mamei/Dumnezeu. Am incercat sa vorbesc, dar era deja prea mult, fiind sub presiunea umana a celor care se adunasera in acea zi. Eu m-am dus la vinzatorul de bani si i-am rasturnat masa, lucru care i-a incurajat pe cei care ma urmau sa faca acelasi lucru, astfel ca s-a iscat o scena de mare dezordine.
Eu regret acest incident! A fost un raspuns uman si, la fel ca si voi, eu am fost de asemenea uman Am venit aici, in aceasta seara, sa afirm un alt adevar universal: violenta creeaza doar violenta. Aceasta inseamna ca voi nu puteti sa va aparati pe voi insiva, sau pe cei iubiti, sau terenul pe care il numiti casa voastra? Eu nu voi spune ca nu sunt timpuri cind trebuie luate decizii dificile. Şi ca, intotdeauna, nu exista nici o judecata! Iar citeodata violenta trebuie experimentata pe voi insiva sau pe o natiune. Dar eu va voi spune ca nu violenta este raspunsul potrivit intr-o situatie. Aceasta poate serveste pe termen scurt pentru ca situatia sa ia sfarsit, dar aceasta energie care a fost eliberata trebuie adusa inapoi in echilibru, iar acel echilibru poate veni in generatia urmatoare sau mai tirziu, dar cu siguranta vine. Şi eu, de asemenea, va spun ca privind inapoi in istoria noastra pe aceasta planeta, obiectiv vorbind, o sa aflam curind ca violenta a fost intotdeauna prima alegere si niciodata ultima.
Violenta in lumea voastra a fost si inca mai este o mare afacere! A fost facuta acceptabila. A fost justificata! A fost glorificata! A fost pusa chiar si in locul distractiei. Eu nu condamn, doar declar evidenta acestor lucruri. Aceasta este alegerea voastra. Şi acest lucru este onorat!
Eu, de asemenea, va spun despre un alt adevar universal, si anume ca violenta pe care o vedeti in lumea din afara voastra nu va inceta pina ce nu inceteaza violenta din inimile entitatilor umane.Batalia, ura si injustitia pe care o vedeti pe planeta voastra este, pur si simplu, manifestarea exterioara a bataliei, urii si injustitiei din inima umanitatii. Unul dintre cele mai mari adevaruri scrise pe aceasta planeta in Hibru spune: “Pentru a salva o persoana trebuie salvata lumea!”. Acest lucru este absolut adevarat. Vindecati-va inimile voastre! Iubiti-va pe voi insiva, si iubiti-va unul pe celalalt, iar prin acest act voi trimiteti un val mare de iubire care ajunge instantaneu la fiecare dintre voi. Acest sentiment chiar radiaza pina la capatul Universului. Atit de puternica este iubirea voastra!”
                                       Astronomy Picture of the Day                                                               The Eagle Nebula from Kitt Peak
Image Credit: T. A. Rector & B. A. Wolpa, NOAO, AURA

Explanation: From afar, the whole thing looks like an Eagle. A closer look at the Eagle Nebula, however, shows the bright region is actually a window into the center of a larger dark shell of dust. Through this window, a brightly-lit workshop appears where a whole open cluster of stars is being formed. In this cavity tall pillars and round globules of dark dust and cold molecular gas remain where stars are still forming. Already visible are several young bright blue stars whose light and winds are burning away and pushing back the remaining filaments and walls of gas and dust. The Eagle emission nebula, tagged M16, lies about 6500 light years away, spans about 20 light-years, and is visible with binoculars toward the constellation of the Serpent (Serpens). This picture combines three specific emitted colors and was taken with the 0.9-meter telescope on Kitt Peak, Arizona, USA.

                                                                                                                                                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu